5 nežinomi faktai kaip garantuotai pritraukti klientų
Jau senai praėjo tie geri seni laikai kuomet užtekdavo susikurti tinklapį ar internetinę parduotuvę ir praktiškai nuo pat pirmosios startavimo savaitės sulaukdavote lankytojų ir užsakymų. Anksčiau dėl mažos konkurencijos ir primityvių Google indeksavimo ir reitingavimo algoritmų buvo galima greitai ir lengvai pakliųti į pradinius paieškos sistemos TOP-10 puslapius. Tačiau dabar viskas yra pasikeitę ir tenka imti ir daryti papildomus darbus, kad sulaukti naujų lankytojų savo parduotuvėje.
01 Sukurkite išpardavimų, akcijų kampanijas
Taigi viskas turėtų prasidėti nuo akcijų kampanijų kūrimo. Ir svarbiausia savo tinklapyje turite nurodyti kada akcija vyks ir kada baigsis, nurodykite kokios bus maksimalios prekių nuolaidos procentais. Akcijų paskelbimui galite pasirinkti ir žymias Lietuvos datas ar šventinius laikotarpius. Žmonės sužinoję, kad bus akcijos vienu ar kitu būdu tai įsimins ir su didele tikimybe grįš pažiūrėti kokios yra prekių kainos su nuolaida. Galite sukurti ir kuponus su kodais, kurių pagalba galėsite suteikti nuolaidas 20%, 30% ar 50%.
Tarkime akciją jau pradėjote ir viskas kaip ir padaryta, bet blogiausia situacija prasidės tada, kai Jūs tiesiog nebūsite apgalvoję ir sukūrę marketingo strategijos, kaip toliau reklamuoti savo parduotuvę ir pritraukti naujus lankytojus. Todėl natūralu, kad galite atsidurti situacijoje, kuomet prasidėjus akcijai atsitiktinai apsilanko nedidelis skaičius žmonių, keletas iš kurių nuperka vieną ar kitą prekę ir po akcijos pabaigos viskas baigiasi ir daugiau į parduotuvę niekas neužsuka arba tik vienas kitas lankytojas.. Juk kaip Jums atrodo viską padarėte gerai, tačiau jokio rezultato nebėra. Tad ką daryti?
Tad kokie tie geriausi būdai yra skirti pranešti savo būsimiems pirkėjams apie vykdomas akcijas ir naujos parduotuvės atidarymą ir svarbiausia apie toliau vykdomą parduotuvės veiklą, naujoves, naujas prekes ir panašiai? Žinoma lengviausias būdas yra tada, jei Jūs jau turite fizinę parduotuvę ir joje pakabinate plakatus su akcijų pranešimu, datomis ir internetiniu adresu, kurį reikia aplankyti ir visi apsilankantys parduotuvėje žmonės su būsima akcija yra supažindinami. Bet jei situacija tokia, kad neturite fizinės parduotuvės, o tik internetinę. Todėl turite rimtai apgalvoti keletą pagrindinių parduotuvės marketingo būdų tokių kaip: Facebook tinklas, El., paštas, Blog straipsniai. Tad dabar Jums tiesiog reikės derinti šias reklamavimosi priemones ir skatinti lankomumą.
02 Pradėkite nuo Facebook puslapio kūrimo
Pagal atliktus išsamiu tyrimus, buvo išsiaiškinta, kad net 75% procentai žmonių prieš pirkdami prekę atidaro Facebook puslapį ir ieško norimos prekės tam, kad išsiaiškintų kokia yra jos kaina, atsiliepimai apie ją ir kas ją parduoda. Todėl mūsų patarimas Jums yra pradėti savo reklaminių kampanijų kūrimą nuo gerai apgalvotos ir paruoštos ir nuolatinės reklamos šiame socialiniame tinkle.
Bet dabar viskas iš pradžių: ar jau turite įmonės Facebook puslapį? Jei atsakymas: „Ne“, tada Jūs tiesiog privalote kuo skubiau imti ir susikurti savo įmonės Facebook puslapį! Tai bus puiki vieta nurodyti savo įmonės kontaktinį telefoną, adresą, veiklos sritį ir kelti prekes su aprašymais, informuoti apie gautas naujas prekes, akcijas ir pan. Ankščiau ar vėliau Jūsų nauji klientai ieškos Jūsų Facebook tinkle.
Užsakykite Facebook reklamą už kurią bus mokama už paspaudimus ant reklaminio skelbimo. Šis socialinis tinklas turi labai gerai suprogramuotą reklamavimo sistemą, todėl Jūsų reklamą su didele tikimybę pamatys būtent tie žmonės, kuriems gali ir jos ir reikėti.
03 Siųskite atsakingai paruoštas el., pašto žinutes.
Jei jau turite klientų ratą ir turite jų el., pašto adresus, tikrai turite pradėti siųsti ir gerai apgalvotas reklamines žinutes. El. laiškai turi būtų siunčiami kokybiškai juos paruošus ir tai apima ne tik tekstą, bet ir jo dizainą. Puikus pasirinkimas laiškų siuntimui ir jų dizaino paruošimui yra MailChimp ar MailerLite sistemos. Pasinaudodami šiomis el., pašto siuntimo sistemomis, Jūs busite tikri, kad galėsite sukurti laiškus su moderniu dizainu ir būsite garantuoti, kad laiškai pasiekė savo adresatą. Taip pat galėsite stebėti ir statistinius duomenis kokį skaičių žmonių sudomino Jūsų reklaminė akcija ir kiek jų atvėrė jį, kiek žmonių paspaudė kurią nors nuorodą, paveikslėlį ir pan.
04 Pradėkite rašyti Blog’ą
Jūs būtinai turite pradėti rašyti informacinius straipsnius su įdomia ir savo pačių parašyta informacija apie savo veiklą ir produkciją. Šiais laikais tai yra kone vienas iš pagrindinių būdų kaip pritraukti daugiau naujų klientų ir lankytojų. Jei pavyzdžiui prekiaujate žaislais galite parašyti straipsnius tokiais pavadinimais: “Top 10 perkamiausių žaislų”, “10 žaislų skirtų vaikų dėmesio koncentracijai”, “Top 5 žaislai skirti ikimokyklinio amžiaus vaikams”, “10 žaislų skirtų paimti kūdikiams į kelionę” ir pan. Pradžioje tikrai gali pasirodyti, kad apie Jūsų prekes tikrai nėra ką rašyti ir viskas, juk ir taip visiems aišku, bet galiu Jus patikinti taip tikrai taip nėra! Kad ir kokia būtų Jūsų produkcija, Jūs galėtumėte parašyti dešimtis straipsnių apie ją.
Todėl nuolat rašydami Blog straipsnius Jūs gerinsite savo el., parduotuvės SEO ir tai tikrai pagelbės su laiku Google sistemoje pasiekti aukštesnes pozicijas. O kartu su optimizuotu ir sutvarkytu vidiniu SEO, parduotuvės reitingas bus dar didesnis.
05 Reklama su Adwords
Pačioje el., parduotuvės veikimo pradžioje adwords yra greičiausias ir patikimiausias būdas pakliūti į TOP 10. Tačiau pasibaigus reklaminei kompanijai skirtiems pinigams, Jūsų tinklapis vėl prapuls ir atsidurs kažkur 65 Google vietoje.. Bet tai labai priklauso nuo parduodamų prekių rūšies ir konkurencijos. Gera žinia, kad patys galite nuspręsti kiek pinigų skiriate savo reklaminei kompanijai ir todėl neišleisite daugiau nei norėjote.