8 patarimai kaip patobulinti prekių aprašymus

8 būdai kaip parduoti daugiau prekių
  • Facebook

Įsivaizduokite, kad parduotuvė jau sukurta, prekių nuotraukos įkeltos, aprašymai suvesti,  parduotuvės dizainas gražus ir tinkantis prie parduodamų prekių ir logotipo. Bet pardavimai nedžiugina taip kaip galėtų ir tarsi visai nėra jokios rimtos priežasties kodėl taip yra, nes ir lankytojai lankosi ir viskas padaryta, o pardavimai visai menki. Kodėl?

Šiame straipsnyje pabandysime Jums atsakyti į taip rūpimą ir svarbų klausimą: Kaip parduoti daugiau? Pačioje pradžioje galime pažymėti, jog neužtenka turėti gražią el. parduotuvę su prekėmis, kategorijomis ir standartiniais prekių aprašymais, kad paskatintumėte žmones pirkti ne tik tai, ko jiems  šiuo metu reikia, bet ir tai, kas nebūtina. Mes padėsime Jums suprasti, kas padaro prekės aprašymą tokį, kuris viliotų pirkti. Tad pirmyn!

 

01. Pažinkite savo klientą

Pradžioje tikrai nebūsite prekių tinklas, kuris gali pasiūlyti platų prekių ar paslaugų asortimentą. Todėl Jums tiesiog būtina  atsakyti į svarbiausius klausimus apie savo būsimus klientus, tokius kaip: Kokio jie amžiaus? Kokioje darbo srityje jie dirba? Kaip jie leidžia savo laisvalaikį? Kokias TV laidas žiūri? Tada, kai atsakysite į šiuos klausimus Jūs sužinosite, koks yra Jūsų pirkėjas ir ko jam reikia. Tada ir galėsite pasiūlyti tinkamą prekę ar paslaugą.

 

02. Pabrėžkite prekių vertę

Tinkamas prekės aprašymas yra esminis pirkėją sudominantis veiksnys. Jis privalo atskleisti visus prekės privalumus. Aprašymas negali būti trumpas tekstas, kuris atsako į klausimą “Kas tai yra?”, toliau pateikiant tik prekės parametrus. Pateikiame blogą ir gerą parduodamų moteriškų pirštinių aprašymą:

1. Blogas prekės aprašymas:

“Įvairių spalvų moteriškos pirštinės su vidiniu pašiltinimu (kailiuku)
Dydis: Pasirenkamas
Ilgis, cm: 23
Sudėtis: Medvilnė, vilna, poliamidas
Spalva: Pasirenkama”

2. Geras prekės aprašymas:

“Šaltuoju metų laiku megztos pirštinės – kas dieninis pagalbininkas, kuris saugo rankas tiek drėgnomis dienomis, tiek šaltais rudens ar žiemos vakarais. Iš kokybiškos medžiagos pagamintos pirštinės atitinka aukščiausius standartus, kadangi kokybė – pranoksta net ir pačių išrankiausių poreikius. Įvairiaspalvės pirštinės – geriausias pasirinkimas tomis dienomis, kai norisi sukurti elegancija dvelkiantį stilių, išlaikyti klasiškumą bei puošnumą.
Siekiant užtikrinti patogumą siūlome įsigyti pirštines, kurios garantuoja, kad kiekvienas išėjimas į lauką bus neatsiejamas nuo komforto, kurio siekia kiekvienas savimi pasitikinti moteris.
Sudėtis: 60% angora, 30% vilna, 10% poliamidas
Pašiltinimas: Yra”

Kaip matote abu šie aprašymai yra apie tą pačią prekę, bet pirmasis glaustai nurodo kokia ji, o antras plačiai aprašo visus jos privalumus.

 

03. Sužadinkite klientų emocijas

Reikia pasistengti parinkti tinkamus žodžius, nes klientas ieško tos pačios prekės ne tik Jūsų, bet ir kitose parduotuvėse. Todėl reikia stengtis savo aprašymuose panaudoti žodžius, kurie sukeltų norą pirkti būtent Jūsų prekę. Rašant standartinius tekstus reikia prisiminti, kad ir visi kiti pardadavėjai daro tą patį ir todėl konkurencija yra didelė.

Todėl siūlome pabandyti pavyzdžiui taip: jei Jūs prekiaujate vynais galima parašyti ne standartiškai: “puikiai tinka su mėsos patiekalais”, bet geriau rašyti taip: “tai puikus kompanionas Jūsų grilio vakarėliui”. Įprastai apie auskarus rašoma paprastai: “unikalūs auskarai”, bet jeigu jie skirti jaunimui, galima parašyti: “kieti auskarai”!

 

04. Paruoškite prekių nuotraukas

Geriau vieną kartą pamatyti nei 100 kartų perskaityti. Kiekvienos prekės nuotrauka turi būti profesionaliai nufotografuota ir paruošta. Geriausiai atrodo nuotraukos ant balto fono, be šešėlių. Prieš įkeliant jas turite sumažinti iki 1000×1000 taškų, nes įkėlus dideles ir neoptimizuotas jos gali lėtinti puslapio atidarymo greitį, o tai pablogins SEO reitingus.

Pasiekiami sprendimai Jūsų klientams
  • Facebook

05. Siūlykite sprendimus savo pirkėjams

Vietoje sauso parametrų aprašymo, galite pateikti pirkėjui rūpimo klausimo: “Ar su vidutinės klasės ausinėmis bus girdimas kokybiškas garsas?” sprendimą.

Pavyzdžiui, nesudėtinga išsirinkti ausines, bet jei klientas mato jų aprašyme: “Net ir su šiomis vidutiniškos klasės ausinėmis galėsite mėgautis aukščiausios kokybės garsu”, tai tikrai jam padeda apsispręsti šių ausinių naudai.

Tą patį galima panaudoti ir vidutiniškos klasės batams, striukėms ir pan., kurie nors ir pigesni, bet puikiai atitinka savo kainos ir kokybės santykį.

 

06. Svarbu paminėti privalumus

Įprastai rašant prekės aprašymus yra nurodomos techniniai parametrai ir kas tai yra ir kam naudojama. Tačiau toks, kad ir labai išsamus tekstas nieko nesako apie tai, kokie privalumai laukia pirkėjo turint šią prekę. Kadangi kiekvienas pirkėjas nori sulaukti patvirtinimo, kad jo pasirinkimas geras Jums ir reikia nurodyti šios prekės privalumus ir gerąsias savybes.

Puiki pradžia yra aprašymą rašyti naudojantis antruoju asmeniu tarkime taip: “Naudodami šį šampūną Jūs galėsite džiaugtis ir sutvirtėjusiais plaukais ir švelnesne rankų oda, kuri vėl atrodys jaunatviškai ir pamaitinta oda” arba “Šiuolaikinio dizaino ausinukas atrodo tikrai kietai ir leis Jums su vidutinės klasės ausinėmis mėgautis nepriekaištingos kokybės garsu”.

Arba pasinaudokite būdvardžiais, kurie paskatins klientą pasijusti svarbiam ir maloniai pvz: patogus, sklandus, gražus, šiltas, švelnus, gaivus, malonus, smagus – tik pasirinkite keletą, o ne visus viename aprašyme.

 

07. Tapkite istorijos pasakotoju

Daugelis pardavėjų praleidžia labai svarbią detalę, kad kiekvienas žmogus prieš pirkdamas tiesiog nori įsitikinti, jog perkamas daiktas tikrai atitinka jo lūkesčius, yra saugys, modernus, kokybiškas ir tinka savo paskirčiai.

Todėl jei rašote apie vaikiškus žaislus, galite papasakoti, kad: “Tai puikios kokybės žaislais, kurio gamybai panaudotas aukščiausios kokybės plastikas neleis Jūsų vaikui susižeisti ir galėsite būti ramūs. Žaislui panaudoti dažai atitinka Europos sąjungos reikalavimus produktams ir yra pažymėti CE ženklu, kuris garantuoja, kad tai tikrai saugus žaislas ir galėsite būti ramūs ir nesijaudinti dėl savo pasirinkimo”. Panašiai galite papasakoti ir apie virtuvės įrangą, kuri taps puikus pagalbininkas ir leis sutaupyti savo svarbaus laiko, kurį galėsite skirti svarbiems darbams.

 

08. Geras aprašymas – tai tobulas SEO

Jei seksite aukščiau nurodytais patarimais, Jūs turėsite savo parduotuvėje įdomius prekių aprašymus, prie kurių stabtelės ir paskaitys kiekvienas Jūsų klientas. Rašydami tekstą būtinai naudokite ir svarbiausius raktažodžius pvz: šiltos moteriškos pirštinės, plaukų skutimo mašinėlė, banguota suknelė ir t.t.  Toks tekstas yra puikus paieškos variklių turinys, nes dėl jo Jūsų parduotuvės pozicijos kils į viršų ir leis aplenkti daugelį konkurentų.

Shares
Share This